Ondersteuning Coördinatie Uitvoering Landelijk Gebied

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 658
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Utrecht
Uren per week: 16 tot 20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 08-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Wat ga je doen?
De Agenda Vitaal Platteland is het huidige investeringsprogramma van de provincie Utrecht voor het landelijk gebied. AVP zorgt voor een nóg aantrekkelijker landelijk gebied in de provincie. Deze agenda, die sinds 2007 loopt, omvat het behoud en de versterking van natuur en landschap, de verduurzaming van de landbouw en het zorgen voor een vitaal en leefbaar landelijk gebied. Belangrijker wordt de integrale aanpak van het landelijk gebied. De provincie Utrecht heeft deze integrale benadering uiteengezet in het concept Utrechts Programma Landelijk Gebied (UPLG).

Voor 2024 blijft de AVP bestaan en zal het bijdragen aan verschillende provinciale meerjarendoelen. Er wordt steeds meer gewerkt aan een integrale gebiedsgerichte benadering van de projecten. De projecten nemen toe in aantal en complexiteit. Naar verwachting zal in 2024 de organisatie hierop worden aangepast.

Het AVP-team
Het AVP-team zorgt ervoor dat het de doelen uit het programma worden gerealiseerd. Het team zorgt voor de uitvoering van projecten op een integrale en efficiënte wijze, in overeenstemming met de kaders van de provincie. Enthousiasme en creativiteit zijn twee kernbegrippen voor de medewerkers van het AVP-team. Per project is er een projectteam, waar je als projectmedewerker ook deel van kan uitmaken.

Je hebt als hoofdtaak de Coördinator van de Uitvoering van het Landelijk Gebied (ULG) te ondersteunen. In de praktijk betekent dat je (onder andere) de volgende taken uit zult voeren:

  • Complexe afspraken inplannen voor de Coördinator; (fysiek of digitaal);
  • Wekelijks programmateamoverleg: opstellen en bijhouden van de actielijst en eventueel facilitaire zaken regelen;
  • Voorbereiden en helpen organiseren van brede AVP/ULG bijeenkomsten;
  • Maandelijks Stafoverleg over AVP brede zaken: opstellen en bewaken actielijst;
  • Dagelijks monitoren mailbox van Coördinator;
  • Wekelijks overleg met Coördinator: bespreken van de agenda voor de komende week, en de agenda voor het programmateamoverleg voorbereiden;
  • Ondersteunen bij onboarding nieuwe medewerkers binnen AVP (welkomstmail en kennismaking + toesturen van documenten) en beheren van medewerkerslijst;
  • Ondersteunen bij administratieve werkzaamheden;
  • Ondersteunen bij evaluatie(sessie) nieuwe medewerkers;
  • MS-teams aanspreekpunt binnen AVP. Waar nodig opschonen van het AVP algemene teamskanaal.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 8 april 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Competenties
Een groot zelfstartend vermogen, je bent initiatiefrijk en handelt proactief;

  • Een hulpvaardige instelling, en een gezonde dosis assertiviteit;
  • Accuratesse: je hebt de zaken steeds op orde, levert op correcte wijze de gevraagde producten en realiseert deze met volledigheid en precisie.
  • Flexibiliteit: je wisselt met plezier van werkzaamheden.
  • Stressbestendigheid: je blijft onder tijdsdruk goed presteren, kan incasseren en grenzen aangeven en houdt het hoofd koel in drukke tijden;
  • Betrokkenheid: je toont affiniteit met het werk rondom de natuuropgave en komt met suggesties voor verbetering voor de ondersteunende werkzaamheden.
  • Verder ben je sociaal vaardig en kun je makkelijk contact maken en onderhouden. Je kunt zelfstandig werken en bent omgevingsgericht.
  • Daarnaast beschik je over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van secretariële, PMO en/of ondersteunde medewerker (15 punten);
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met secretariële werkzaamheden / ondersteunende werkzaamheden bij projecten programma’s (45 punten);
6. Beschikbaar om op maandag te werken (20 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een overheidsinstelling (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Beschikbaar voor minimaal 16 uur per week;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met secretariële/ ondersteunende werkzaamheden bij projecten en of programma’s;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma en in overleg
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland nog niet gepland. Waarschijnlijk einde week van 8 april. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).