Senior administratief medewerker

Logo van wijdemeren, met gestileerde blauwe tekst met daaronder groene en aqua abstracte watervormen.

Aanvraagnummer: 640
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Loosdrecht
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: €105 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 15-04-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!

Opdracht
Gemeente Wijdemeren is op zoek naar een ervaren senior administratief medewerker voor 32-36 uur per week.

Werkzaamheden:

  • Afhandelen van facturen;
  • Je controleert en verwerkt gegevens en verwerkt correctie-memorialen in het financiële systeem Key2Financiën;
  • Je verzorg de aansluitingen van de verschillende sub-administraties;
  • Je begeleidt collega’s (budgethouders) in het gebruik van de financiële software;
  • Je bent een financieel administratieve vraagbaak binnen de organisatie;
  • Je signaleert knelpunten en komt met verbetervoorstellen;
  • Je draag zorg voor het opmaken en indienen van de IV3, de BTW/BCF-aangiften en de VPB-aangifte;
  • Je hebt een actieve rol bij het jaarwerk en de andere P&C-producten.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 4 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Competenties
Naast de ruime kennis en ervaring die je meeneemt vinden wij het volgende ook belangrijk.
Je bent: flexibel, stressbestendig, creatief en collegiaal

Gunningscriteria (weging)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als administratief medewerker bij de lokale overheid (gemeente, gemeenschappelijke regeling of provincie) (45 punten);
6. Aantoonbare kwerkervaring / kennis met/van BBV (benoem dit duidelijk in het CV) (35 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van € 105,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als administratief medewerker bij de lokale overheid (gemeente, gemeenschappelijke regelingen of provincie);
3. Aantoonbare werkervaring / kennis met/van Key2Financiën;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland in week 15 (8 april 2024 t/m 12 april 2024). De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente Wijdemeren vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Wijdemeren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.