Aanvraagnummer: 1020
Organisatie: Gemeente Wijk bij Duurstede
Locatie: Wijk bij Duurstede
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: €110 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-05-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Opdracht
- Je coördineert en begeleidt strategisch financieel beleid (hoofdzakelijk op het fysieke domein) en de activiteiten die daaruit voortvloeien;
- Je adviseert integraal en organisatie-breed; je stelt meerjarenramingen op, maakt analyses en vertaalt deze naar beleidsadviezen;
- Je geeft integraal financieel advies op college- en raadsvoorstellen vanuit de organisatie in het algemeen en specifiek vanuit de teams die je adviseert;
- Als een van de steunpilaren van het team ondersteun je bij het verdelen van de werkzaamheden binnen het team en zorg je ervoor dat de juiste informatie geborgd wordt in de financiële administratie. Daarnaast zorg je voor organisatie-brede afstemming tussen teams onderling als het gaat om financiële onderwerpen;
- Binnen de producten van de P&C cyclus kom je in rol van meewerkend voorman;
- Je coördineert en levert een bijdrage aan de ontwikkeling, implementatie en borging van financieel beleid. Ook ben je verantwoordelijk voor meerdere financiële thema’s waarbij je de actualiteit volgt, je collega’s hierover informeert en de vertaalslag maakt naar mogelijke consequenties voor de organisatie. Voorbeelden van thema’s zijn: BTW compensatiefonds, Vennootschapsbelasting, BBV verslagleggingsregels, treasury, grondexploitatie, managementinformatie en activabeleid;
- Je voert periodiek gesprekken met je budgethouders en levert een bijdrage aan het verder ontwikkelen van het financieel bewustzijn van de teams die je adviseert
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 6 mei 2024, 09:00uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4.
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur / business controller binnen een gemeente (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in het fysiek domein (Leefomgeving of Beheer) (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met BBV en het bestuurlijk proces (20 punten);
7. Uurtarief maximaal €110,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (15 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur / business controller binnen een overheidsinstelling;
2. Aantoonbare werkervaring in het fysiek domein (Leefomgeving, Beheer en duurzaamheid);
3. Aantoonbare werkervaring met de financiële applicaties Key2Financiën, Cognos en/of PowerBI.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:
Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg in de week van 6 mei 2024 gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk
bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).