Aanvraagnummer: 1597
Organisatie: Gemeente Montfoort
Locatie: Montfoort
Uren per week: 36 per week
Tarief: €90 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 30-05-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie onderdeel
“Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen. Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.
De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.“
Opdracht
Je bent vraagbaak voor je collega's en onze externe partners zoals eigenaren, gemeenten en projectontwikkelaars. Je behandelt enkel- en meervoudige aanvragen voor omgevingsvergunningen (onderdeel bouw), die je toetst aan het bestemmingsplan en het Bouwbesluit. Je draagt zorg voor de inhoudelijke toetsing van (complexe) aanvragen omgevingsvergunningen en stelt een gemotiveerde toekenning of afwijzing van de vergunningaanvraag op. Je beoordeelt aanvragen voor vergunningsvrij bouwen. Externe aanvragers en partners help jij verder door hen te adviseren betreffende complexe vraagstukken. Je informeert bewoners en bedrijven over het brede terrein van bouwen en wonen en levert een bijdrage aan de continue verbetering en ontwikkeling van het team en de afdeling. Je denkt mee over de nieuwe Omgevingswet en wat dit met zich mee brengt en neemt deel aan projectgroepen bijvoorbeeld in het kader Wet Kwaliteitsborging en het optimaliseren van (werk)processen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo niveau 4 in de richting van bouwkunde; 2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener in de afgelopen 7 jaar bij een gemeente of omgevingsdienst;
4. Afgeronde opleiding ABW 1 en ABW2;
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener in de provincie Utrecht; (30 punten) 6. Aantoonbare kennis van Autocad; (15 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als constructief tekenaar; (25 punten)
8. Een uurtarief van maximaal € 90,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon- werkverkeer; (20 punten)
9. Bereidheid om 2 keer per week op kantoor te werken. (10 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 3 juni 2024 tussen 12:00 en 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 31 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.