Tijdelijk Medewerker Digitaal Informatiebeheer

Logo van Omgevingsdienst West-Holland met gestileerde blauwe vingerafdruk en naam in groene tekst.

Aanvraagnummer: 1111
Organisatie: Omgevingsdienst West-Holland
Locatie: Leiden
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 13-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Opdracht
We zijn op zoek naar een tijdelijk medewerker die het Serviceburo ondersteunt bij het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden met betrekking tot zaakregistratie en informatiebeheer. En die een enthousiaste bijdrage kan leveren aan de herinrichting van de werkzaamheden.

Wat ga je doen?

  • Je behandelt inkomende en uitgaande analoge en digitale post;
  • Je verzorgt de primaire registratie van digitale documenten en dossiers in het zaaksysteem Powerbrowser;
  • In voorkomende gevallen verzorg je de verzending en/of publicatie van documenten
  • Je sluit zaakregistraties af nadat ze afgehandeld zijn en controleert de volledigheid en de kwaliteit van de data;
  • Je draagt bij aan de herinrichting van de werkzaamheden op het gebied van het informatie- en archiefbeheer en adviseert hierover

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker informatiebeheer (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met zaakregistratie en een zaaksysteem (ligt dit duidelijk toe in het cv) (25 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het digitaal informatiebeheer binnen een overheidsorganisatie (25 punten);
7. Een afgeronde opleiding SOD1 en/of SOD2 of daarmee vergelijkbare opleiding (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker informatiebeheer;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Om continuïteitsredenen is het van belang dat je beschikbaar bent op maandag en op vrijdag. De overige dagen kunnen in overleg worden gekozen.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 16 mei 2024 . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 14 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen;
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).