Fraud Blocker Zorgregisseur Jeugd | Gemeente Landsmeer | ZZP Opdrachten

Zorgregisseur Jeugd

Logo van gemeente landsmeer met twee gestileerde paarse vraagtekens met horizontale strepen.

Aanvraagnummer: 4083
Organisatie: Gemeente Landsmeer
Locatie: Landsmeer
Uren per week: 20 tot 24 uur
Tarief: €78 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 07-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Onze kernwaarde is ‘Samen’. Goed persoonlijk contact met elkaar en inwoners is ons veel waard. Als je onze collega wordt, heb je werk met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en variatie. Bij ons kun je je ontwikkelen tot een allrounder. Als vanzelf dienen wij de Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders.

Opdracht
Als zorgregisseur Jeugd informeer en adviseer je de aanvragers van de voorzieningen in het kader van de Jeugdwet. Ook maak je samen met de ouders Perspectiefplannen, indiceer je de zorg, voer je procesregie en laat je los zodra het kan.

Andere taken van jou:

  • Je fungeert als schakel tussen diverse organisaties voor meldingen en bent gesprekspartner voor het op-, en afschalen van zorg op het gebied van jeugd;
  • Je zorgt voor goede samenwerking met partners, het versterken van netwerken en het onderhouden van contacten met instanties, die (algemene) voorzieningen bieden voor de doelgroep(en);
  • Samen met de samenwerkingsverbanden onderwijs coördineer je de aansluiting van het primair en voortgezet onderwijs op de zorgketen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding gericht op zorg en of hulpverlening op hbo niveau ;
2. Beschikt over een geldige SKJ registratie (registratienummer en -datum vermelden in het cv);

Gunningscriteria
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring In de afgelopen 3 jaar als zorgregisseur Jeugd bij een gemeente; (40 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met PGB’s (ligt dit duidelijk toe in het cv) (40 punten);
5. Maximum uurtarief van €78,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee flextender (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Iemand met de competenties inlevingsvermogen, overtuigingskracht, resultaatgericht, dienstverlenend, samenwerken en oplossingsgericht

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 11 oktober 2024 tussen 9.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Kandidaat kan pas starten als het VOG is aangeleverd bij de opdrachtgever.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 7 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.