Beleidsadviseur verkeer

ZZP Opdrachten Gemeente Alphen aan den Rijn

Aanvraagnummer: 1023
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Als beleidsadviseur verkeer houd je jezelf bezig met het ontwikkelen van beleid en adviseren over verkeerskundige vraagstukken. Je gaat concreet aan de slag met de volgende onderwerpen:

Fietsendiefstal:
Het aantal fietsendiefstallen in het centrum- en stationsgebied is te hoog. We doen een pilot met verschillende fietsenrekken om te testen welke het best worden gebruikt en het meest bijdragen aan veilig stallen van de fiets in de openbare ruimte. Deze pilot moet worden afgerond en geëvalueerd.

Diverse verkeerskundige vraagstukken, zoals de herinrichting van grijze wegen, het ontwikkelen van een EM zone.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 1 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van verkeersbeleid (40 punten);
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Verkeer en mobiliteit bij een gemeentelijke organisatie (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur op verkeerskundige vraagstukken (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met EM zones (10 punten).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van verkeersbeleid bij een gemeentelijke organisatie;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.

Benodigd aantal professionals
1. Maar het inschrijven van een duo of team is ook mogelijk.
De opdracht mag worden ingevuld door meerdere personen, maar is voor maximaal 24 uur per week (gemiddeld) op basis van werkelijke inzet. De ene week is er meer inzet benodigd dan in een andere week.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op donderdag 2 mei 2024 ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.



Bron: Flextender