HR medewerker

Logo van Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant met een veelkleurige cirkel met een 'D' en de naam in grijze tekst.

Aanvraagnummer: 1952
Organisatie: Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Locatie: Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Uren per week: 36 per week
Tarief: €75 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 2 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 18-06-2024 17:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Als interim HR medewerker ben je een spin in het web op het gebied van allerhande HR zaken. Je vindt het leuk om samen met een directe collega de HR administratie te runnen en naar een hoger plan te brengen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen met de vele uitdagingen die er liggen.


Wat ga je doen

De organisatie staat de komende jaren voor enkele forse uitdagingen En als HR medewerker lever je samen met het team een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling en het inbedden van HR-processen. Dit alles doe je niet alleen maar in een veelzijdig, gezellig en professioneel HR team van zeven collega’s waarbij diverse talenten aanwezig zijn. In samenspraak met hen help je de basis naar een hoger plan te brengen. Je bent zeer bekwaam in het werken in het personeels- salarissysteem: AFAS. Je begrijpt hoe HR processen werken en hoe deze zo efficiënt mogelijk ingericht kunnen worden. Door je ervaring op het gebied van HR weet je hoe bijvoorbeeld CAO en HR regelingen ingepast kunnen worden in een administratie. Er liggen daarnaast allerlei mooie uitdagingen op je te wachten!


Wat doet de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB)?

De ODZOB is één van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. De omgevingsdiensten zijn opgericht in 2013 o.a. naar aanleiding van de vuurwerkramp in Enschede, de brand in het Hemeltje in Volendam en de ramp in Moerdijk. Het organiseren van de vergunningverlening, het toezicht en de handhaving op het gebied van omgevingsrecht moest slimmer. Onze opgave is dan ook het zorgen voor een veilige, gezonde en duurzame, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant hier aan te werken.


Werken bij de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant

Wij zijn een club van “doeners”. Dagelijks werken we met enorme betrokkenheid aan veiligheid, gezondheid en duurzaamheid. Bij ons werken ruim 250 medewerkers, met uiteenlopende specialismen. Gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bouwvergunningen, duurzaamheid en energie, welstand en monumenten, bodemverontreiniging, illegale ontgrondingen en zwemwatercontroles, vormen maar een kleine dwarsdoorsnede van waar we ons mee bezig houden.


Samenwerken is bij ons van groot belang. Er is een informele werksfeer waarin collega’s elkaar snel kunnen vinden én leren kennen. Collega’s zijn behulpzaam en staan voor elkaar klaar. Het open en flexibele kantoorconcept draagt daar zeker aan bij. Wij werken zoveel mogelijk digitaal én locatie- en tijdsonafhankelijk. Hierdoor heb je veel vrijheid, wij geloven erin dat mensen eigen verantwoordelijkheid kunnen dragen en daar ook naar handelen. Door te doen waar je goed in bent én wat je leuk vindt, kun je iedere dag het beste uit jezelf en je werk halen.




Kandidaatomschrijving

Onze nieuwe collega is een analytische, gedreven persoonlijkheid met minimaal 5 jaar werkervaring in een HR-administratieve functie. Je hebt kennis van en ervaring met AFAS insite en profit. We zoeken een enthousiaste, prettige persoonlijkheid met een praktische inslag op HR. Je bent communicatief en schriftelijk vaardig en samenwerkingsgericht. Je beschikt over minimaal een MBO+ werk- en denkniveau en meerjarige HR ervaring. Naast dit alles zoeken we natuurlijk ook gewoon een leuke collega, met wie het goed samenwerken is.

Eisen

Werkervaring AFAS
Minimaal 3 jaar werkervaring met AFAS Insite en Profit.
Opleidingsniveau
Minimaal MBO+ opleiding, werk- en denkniveau.
Opgeleid in AFAS
In het bezit van AFAS certificaten; waaronder AFAS algemeen, AFAS HRM & Payroll

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 30 %


Werkervaring AFAS
Minimaal 3 jaar werkervaring met AFAS Insite en Profit.
Weging: 15 %


HR ervaring
Aantoonbare HR ervaring op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
Weging: 10 %


Opleidingsniveau
Minimaal MBO+ opleiding, werk- en denkniveau.
Weging: 10 %


Opgeleid in AFAS
In het bezit van AFAS certificaten; waaronder AFAS algemeen, AFAS HRM & Payroll
Weging: 10 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview worden bovenstaande criteria tevens getoetst.

Weging: 25 %