Inwerker voor een Medewerker Burgerzaken backoffice

Logo van gemeente landsmeer met twee gestileerde paarse vraagtekens met horizontale strepen.

Aanvraagnummer: 760
Organisatie: Gemeente Landsmeer
Locatie: Landsmeer
Uren per week: 8 tot 16 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 1 tot 2 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-05-2025
Optie tot verlenging: 3 maal 1 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Onze kernwaarde is ‘Samen’. Goed persoonlijk contact met elkaar en inwoners is ons veel waard. Als je onze collega wordt, heb je werk met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en variatie. Bij ons kun je je ontwikkelen tot een allrounder. Als vanzelf dienen wij de Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders.

Opdracht
Op 1 mei a.s. start onze nieuwe medewerker burgerzaken backoffice. Wij hebben zelf geen capaciteit om haar in te werken op bepaalde onderwerpen Zij heeft ruime ervaring in de frontoffice en de opleidingen Basiskennis Burgerzaken en Basisregistratie Personen afgerond.

Qua inwerken moeten de volgende onderwerpen aan de orde komen:

  • iBijhouding;
  • naturalisatie en optie;
  • huwelijk;
  • beoordeling buitenlandse brondocumenten;
  • adresonderzoek / terugmelding.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 15 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Competenties
Iemand met de competenties inlevingsvermogen, overtuigingskracht,
Resultaatgericht, dienstverlenend, samenwerken en oplossingsgericht

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker Burgerzaken Backoffice (50 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met iBurgerzaken (35 punten);
6. Beschikbaar per 1 mei 2024 voor minimaal 8 tot maximaal 16 uur per week (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare kennis van de wet BRP opgedaan door relevante werkervaring of een cursus;
2. Aantoonbare werkervaring met iBurgerzaken;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar binnen een gemeente.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
[Geef aantal in te huren professionals aan voor deze opdracht]

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 19 april 2024 van 10.30 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Kandidaat kan pas starten als het VOG is aangeleverd bij de opdrachtgever.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).