Coördinator Kinderopvangtoeslag affaire (KOTA)

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 655
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 16 tot 20 per week
Tarief: €90 per uur
Duur van de opdracht: Tot en met 30 september 2024
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 15-04-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht

  • Je werkt onder de vlag van de KrimpenWijzer. De KrimpenWijzer is de toegang tot alle hulpvragen van de inwoners. Binnen de KrimpenWijzer werk je samen met onder andere je collega’s vanuit Algemeen Maatschappelijk Werk, Welzijn en stichting Mee;
  • Inzet is hoofdzakelijk gericht op het coördineren van alle werkzaamheden inzake de slachtoffers van de kinderopvang;
  • Je coördineert de planning van alle werkzaamheden;
  • Je verzorgt en ziet toe op de juiste vastlegging en verantwoording;
  • Je volgt de landelijke ontwikkelingen en vertaald die naar de situatie in Krimpen aan den IJssel;
  • Je stemt af met collega’s van Belastingen en GR IJsselgemeenten omtrent publieke schulden;
  • Je legt verantwoording af aan het projectteam KOTA;
  • Je beoordeelt en toetst het werk van de KOTA consulenten en stelt beschikkingen op;

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 5 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Competenties

  • Je voelt je thuis bij de overheid en je bent betekenisvol voor onze inwoners;
  • Je hecht waarde aan goede relaties en maakt makkelijk contact;
  • Je bent iemand die zich goed kan bewegen tussen verschillende partijen en belangen.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het aansturen van projecten binnen het sociaal domein (30 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met coördinatie van het project kinderopvang toeslagaffaire (benoem dit duidelijk in het cv.) (25  punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met schuldhulpverlening (benoem dit duidelijk in het cv.) (20 punten);
9. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het coachen van medewerkers (benoem dit duidelijk in het cv.) (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met juridische toetsing van adviezen en beschikkingen (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het aansturen van projecten op het gebied van sociaal domein;
4. Een maximum uurtarief van €90,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in het sociaal domein bij een gemeente;

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 11 april 2024 tussen 9:00-11:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt met ingang van 1 januari 2024 middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u hiervan een handleiding.
  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.