Ervaren Technisch beheerder

Logo van gemeente zeist met een abstract ontwerp met blauwgroen strepen die een gestileerde 'z' vormen boven de tekst 'gemeente zeist.

Aanvraagnummer: 1092
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 24-36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 1-7-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Opdracht
Maatschappelijk vastgoed is bijzonder vastgoed. Bij de gemeente Zeist zijn we dan ook trotse eigenaar van ca. 100 gebouwen zoals rijksmonumenten, sportaccommodaties, bibliotheek en overige culturele gebouwen, een zwembad, kazernes, en natuurlijk ook onze eigen huisvesting, het gemeentehuis en straks een splinternieuwe gemeentewerf. Technisch beheer betekent bij ons dat je aanspreekpunt bent op technisch gebied voor een deel van het tonaal aan gebouwen en het planmatig onderhoud structureel goed weet te organiseren. Binnen je rol ben je ook adviseur waar nodig en is er volop ruimte om mee te denken over innovaties en techniek.

  • Goed plannen en organiseren van onderhoudswerkzaamheden door MJOP’s;
  • Inkopen van onderhoudswerkzaamheden bij aannemers;
  • Begeleiden van uitvoering en toezicht op oplevering van werkzaamheden;
  • Laten verhelpen van technische klachten en storingen;
  • Aanspreekpunt zijn op technische gebied voor (een deel van) de gebouwen.
  • Vanuit je rol meedenken over innovaties en de ontwikkeling van het vastgoedteam.

Bijzonder aan het technisch werk bij ons zijn de ambities op verduurzaming, toegankelijkheid en ontwikkeling van meer data gedreven sturing en gebruik van systemen. Ons team naast een 4 tal technisch beheerders ook uit accountmanagers, juristen, projectleiders en ondersteuners. Wij zijn een gedreven team met oog voor de actualiteiten, kennis en kwaliteit.

Gunningscriteria (weging)
4. Aantoonbare werkervaring op gebied van het werken met onderhoudssystemen en /of facilitair management systemen (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met onderhoud van maatschappelijk vastgoed (35 punten;
6. Aantoonbare kennis op gebied van gemeentelijke aanbestedingen van onderhoudswerkzaamheden (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als technische eindverantwoordelijke voor 1 of meerder maatschappelijke gebouwen (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het afstemmen met gebruikers en interne assetmanagers / accountmanagers (10 punten).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring op gebied van aanbesteden en begeleiden van planmatig, preventief en correctief onderhoud;
2. Aantoonbaar eindverantwoordelijk voor het technisch beheer van vastgoed en werken met onderhoudsplannen;
3. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van bouwkunde, werktuigbouwkunde of elektrotechniek.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja, echter is minimaal een grote mate van aanwezigheid op locatie(s) nodig vanwege de aard van het werk.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 22 mei 2024 van 13:00 tot 17:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 20 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).