Functioneel beheerder

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 1632
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: De Ronde Venen
Uren per week: 32 per week
Tarief: €85 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 28-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

Binnen Burgerzaken hebben we de opgave om (nieuwe) applicaties optimaal in te zetten. Hierbij is het van belang om de behoefte van het team overeen te laten komen met de functionaliteiten van de applicatie.


Opdracht

Er is een vacature ontstaan voor een functioneel beheerder binnen de bestaande formatie. Omdat er schaarste is op de arbeidsmarkt ten aanzien van functioneel beheerder-functies wordt een uitvraag gedaan voor een inhuurkracht tot de functie met vaste formatie kan worden opgevuld.

Het is noodzakelijk dat een (tijdelijke) functioneel beheerder in het team werkzaam is om de dienstverlening te blijven waarborgen.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder (benoem dit duidelijk in het cv);
2. Aantoonbare kennis van gemeentelijke applicaties (benoem duidelijk in het cv);
3. Een maximum uurtarief van €85,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en Fee Flextender;
4. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van informatica (25 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gemeentelijke burgerzaken applicaties (benoem duidelijk in het cv) (25 punten);
7. In het bezit van een BISL foundation certificaat (25 punten);
8. Aantoonbare kennis van het stelsel van Basisregistratie, koppelingen en gegevensuitwisseling/ berichtenverkeer (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoor functies waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of alle werkdagen.


Planning


De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 31 mei 2024 tussen 09.00 uur en 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 29 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).