Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum (TIC)

Logo van de gemeente Houten, met aan de rechterkant de tekst gemeente houten in blauw met aan de rechterkant een gestileerd kroonmotief in geel en blauw.

Aanvraagnummer: 732
Organisatie: Gemeente Houten
Locatie: Houten
Uren per week: 24 per week
Tarief: €55 per uur
Duur van de opdracht: Tot en met 31 juli 2024
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 12-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Opdracht
Het team Dienstverlening is op zoek naar een collega voor 24 uur per week, verdeeld over 3 werkdagen, te weten: ma-wo-vr. Je bent flexibel om -indien nodig- ook te wisselen van werkdag.

Competenties

  • Nauwkeurig
  • Integer
  • Stressbestendig
  • Communicatief vaardig
  • Klantvriendelijk
  • Flexibel
  • Besluitvaardig
  • Kwaliteitsgericht
  • Verantwoordelijk
  • Inzicht
  • Empathisch
  • Humor is welkom

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van klantcontact;
2. Uurtarief maximaal € 55,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en Fee Flextender;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau.

Gunningscriteria (weging)
4. Aantoonbare werkervaring met de Microsoft applicaties (Outlook, Word/Excel) (25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een Klantcontactcentrum bij een gemeente (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar werkervaring op een klantcontactcentrum (10 punten).

Geef in het CV duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-wo-vr. Je bent flexibel om -indien nodig- ook te wisselen van werkdag.

Planning
De gesprekken zijn gepland op vrijdag 19 april 2024, tussen 09:00 en 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De kandidaat dient over een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te beschikken en het origineel te kunnen tonen, maximaal 6 maanden oud.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).