Locatiemanager speciale doelgroepen

Logo van gemeente bernheze met gestileerde groene scheuten en grijze vierkanten rond de tekst "gemeente bernheze.

Aanvraagnummer: 711
Organisatie: Gemeente Bernheze
Locatie: Heesch
Uren per week: 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 21-4-2024 t/m 31-12-2024
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 21-4-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 19-04-2024 17:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Als het eerste aanspreekpunt voor bewoners op de opvanglocaties, ligt je focus op het creëren van een thuisgevoel te midden van onzekere omstandigheden. Dit betekent niet alleen het verwelkomen van nieuwe bewoners, maar ook het zorgen voor een warme en ondersteunende omgeving.

Een van de belangrijkste taken is het organiseren van de opvang, ervoor zorgen dat elke bewoner een passende plek heeft en nieuwe bewoners begeleiden in hun eerste stappen op de locatie. Je verantwoordelijkheden gaan verder dan alleen het beheer van de ruimte. Als lid van het team ben je betrokken bij het inrichten van de opvanglocatie, werkt je nauw samen met collega's van verschillende afdelingen, waaronder Ons Welzijn, Burgerzaken, Veiligheid, en Welzijn.

Samen met dit diverse team streef je ernaar om niet alleen een functionele opvangplaats te bieden, maar ook een plek te bieden die de bewoners een gevoel van veiligheid en comfort geeft. Dit betekent ook het opstellen en handhaven van huisregels, die niet alleen de orde handhaaft, maar ook de veiligheid en het welzijn van iedereen op de locatie waarborgt.

Het is van cruciaal belang dat je goed en nauw kan samenwerken, aangezien het werk direct invloed heeft op het leven van de bewoners. Daarom is open communicatie en teamwork essentieel in alles wat je doet. Je rapporteert regelmatig aan de senior projectleider huisvesting en opvang speciale doelgroepen, waarbij je verantwoording aflegt over je acties en beslissingen, en tegelijkertijd vraag je feedback om je werk voortdurend te verbeteren en te optimaliseren.

Weging prijsdeel: 50 %

Motivatiebrief

Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Kennis, inzicht en vaardigheden op het gebied van zorgverlening, management en organisatiekunde
  • Actuele kennis van de ontwikkelingen in het vakgebied zorg en het landelijke beleid opvang van speciale doelgroepen
  • HBO werk en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring in het dagelijks werken met vluchtelingen
  • Aantoonbare kennis van actuele wet- en regelgeving voor ontheemden

Weging: 25 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
  • Goede communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands als Engels
  • Zeer flexibel kunnen werken, geen 9-5 mentaliteit
  • Omgaan met acute (nood) situaties
  • Om kunnen gaan met diverse culturen en hierop kunnen anticiperen

Weging: 25 %
Met de Top-3  kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin o.a. zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiten bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.