Medewerker Support Handhaving (BOA)

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 1697
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 36 per week
Tarief: €70 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 29-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40.

In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.


Opdracht

Als medewerker handhaving binnen de gemeente Alphen aan den Rijn is geen dag hetzelfde. Voor deze functie verwachten wij het volgende van de geschikte kandidaat.

  • Aanwezig in de wijk;
  • Aansluiten bij bestaande netwerken (wijkteams, externe partners);
  • Deelnemen aan projecten politie;
  • Informatie gestuurd werken;
  • Informatie analyseren en delen waar nodig;
  • Obv informatie planmatig onderwerpen aanpakken;
  • Structureel aansluiten bij integrale controles;
  • Signalen ondermijning delen met partners;
  • Controle digitaal opkopersregister (DOR).

Tevens verricht je toezicht en handhavingswerkzaamheden voor de gemeente. APV (algemene plaatselijke verordening), afvalstoffenverordening en andere wet- en regelgeving toegepast. Signaleer je overtredingen op basis van deze verordeningen, en stelt daarbij bestuurlijke boetes en/of proces verbaal op. Ook ontvang je meldingen en klachten die je moet oppakken in de openbare ruimte, zoals afval dumpingen, verkeerd parkeren, jeugdoverlast, hondenpoep etc. Daarbij geef je ook voorlichting, verstrekt informatie en voorziet in aanwijzingen aan publiek en belanghebbenden.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na maximaal 1040 uur kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;
2. In het bezit van een rijbewijs categorie B;
3. In het bezit van een geldig HTV en/of BOA getuigschrift;
4. In bezit van een geldig geweldsbevoegdheid. ( RTGB )
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een overheidsinstelling;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een overheidsinstelling; (35 punten)
7. Aantoonbare kennis van de wet en regelgeving op het gebied van handhaving en support (ligt dit duidelijk toe in het cv) (20 punten);
8. Een maximum tarief van € 70,- exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer en fee Flextender (15 punten);
9. In bezit van certificaat ondermijning (20 punten);
10. Aantoonbare werkervaring op het gebied van evenementen (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Benodigd aantal professionals

2.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr – Za - Zo


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 30 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.